i got you

Igår fick jag äntligen kladdkaka i skolan på spanskan, som vi skulle ha fått i måndags haha. Och när jag kom hem såg jag att jag hade fått hem skolavslutningsklänningen som jag hade beställt! Senare på kvällen var jag med Markus, Victoria och Samuel. :)

Hade en dryg dag i skolan idag. Några lekioner sen seminarium och efter det satt jag kvar på skolan till halv fem för att jag var tvungen att göra klart en bilduppgift som jag ska redovisa imorgon. Men nu är jag iallafall hemma och har just ätit middag. Ikväll ska jag nog bara vara hemma, måste skriva klart redovisningen sen blire bara att ta det lugnt skulle jag tro.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: ja de är faktiskt de! först trodde jag inte de, men de är faktiskt helt okej :D

2011-05-12 @ 21:10:13
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/
Postat av: emilia

sv: jaha men go ahead and tell me!!!!:]

2011-05-13 @ 00:38:57
URL: http://emmmiliiia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0