SÖNDAG

I helgen har jag mest bara varit hemma, iallafall på kvällarna. I fredags städade jag mitt rum och gick igenom allt i mitt skrivbord, det tog faktiskt nästan hela kvällen. Igår gick jag till Strömpilen på dagen, sen på kvällen var jag hemma själv och såg film. Mamma, pappa och brorsan kom inte hem förrän klockan tio. Då såg jag Eurovision song contest med dom, Sverige kom ju faktiskt trea, kan ju inte ha varit för Eric Saades röst, men han bjuder ju på show och ser jävligt bra ut så kan ju vara de. Efter det gick jag och la mig och somnade på en gång.

Idag ska jag fara och jobba, kommer inte hinna så mycket mer. Blir väl att tare lugnt eller nåt ikväll antar jag. Jaja, hörs!



Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

2011-05-15 @ 13:51:42
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0