säljer adidaskofta/jacka

Fredag idag, har haft en bra dag med mina fina vänner i skolan. Blev grillat till middag, inte helt fel de heller. Men jag tror att jag åt för snabbt eller för mycket för fick asont i magen, har fortfarande ont i magen så ska lägga mig i sängen och vila nu tror jag.

Btw, äre nån som är intresserad av att köpa en adidaskofta/jacka av mig? Den på bilden här nedan. Den är svart och silver. Använder den aldrig, har typ använt den 3-5 gånger, annars har den bara hängt i min garderob. Storlek 38 är den, men skulle säga att den är mer som en 36a. Typ 250 kronor kanske om nån är villig att betala det. :)


Kommentarer
Postat av: ANNA'S FOTO

Sv: tack så mycket! :D

2011-05-21 @ 15:36:00
URL: http://annasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0