FLASHBACK

Tycker att mattenationella idag var svårare än i onsdags, får väl se hur det gick när man får veta resultatet, men klarade nog det iallafall:) Efter skolan cyklade jag till Draggen och mötte Caroline, sen fortsatte vi mot stan där vi köpte födelsedagspresenter till Elina. Sen när jag skulle cykla hem igen tog det roliga slut.. hade punka på framdäcket så jag fick gå hela vägen hem till mig från stan. Inte kul, men med någon att prata i telefon med blev det roligare.

Nu ska jag skriva klart engelskauppgiften, träna till samhällsredovisningen och spanska proven som är imorgon. Hörs!


Myra och jag igår ♥

Kommentarer
Postat av: ANNA'S FOTO

Sv: tack för hjälpen! :D

2011-05-24 @ 20:19:03
URL: http://annasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0