Du gör mig galen.

Hejhej! Fick låna Carolines dator, så nu tänkte jag skriva ett litet inlägg om hur första
dagen i Åre har varit. Dagen började med slalom från klockan nio till två, med en
lunchpaus runt tolv nångång. Sen gick jag och Carro och tog bergbanan upp till
afterskiin. Hände inte så mycket roligt där så vi åkte ner igen och åt glass på Max.
Efter det gick vi runt i affärerna som finns här.

Blev kvällsåkning ikväll, det var nyplogat i backen så trodde att det skulle vara värsta
bra före men det var typ isklumpar och inte alls kul. Haha sen valde jag och Carro fel
backe också.. vi åkte en som var asbrant, puckelpist och isklumpar. Jag fick värsta
skrattattacken då också. Det var bara jobbigt och ville bara ner från backen, slutade
som sagt med att jag började skratta helt plötsligt. Inte riktigt ok. (a)

Nu ska jag sätta mig i soffan med dom andra och se på tv och äta godis. Hare bra!

Bjuder på en bild från idag på mig och Caroline.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0