NEW SHOES

Idag har jag varit på stan med Myra, mycket trevligt! Vi gick runt i affärerna, åt
cheeseburgare och glass på Donken och pratade. Jag köpte två par skor från
Skopunkten. Ett par vita fakeconverse, kändes faktiskt mer värt att köpa dom än
att betala 700 kronor för ett par äkta. Har sånna sen förut men dom är trasiga.
Dom andra skorna var ett par svarta ballerinaskor, letade sånna hela förra
sommarn utan att hitta ett par som var sköna så det blev jag väldigt glad att jag
hittade nu, även om det är vinter nu men. Lika bra att jag köpte dom nu medans
dom fanns kvar liksom. Blev ju rea när jag köpte två, så fick båda paren för 249
kronor, lätt värt ju! (a) Här nedan har ni två bilder iallafall.
Nu ska jag sluta skriva om mina skor hejdå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0