TEST: TIDSINSTÄLLT INLÄGG

Det här inlägget är bara ett testinlägg för att se om jag kan göra tidsinställda inlägg.
Isåfall skulle jag ju kunna göra några som uppdateras när jag är i Åre.

Just nu står jag i duschen om detta inlägg fungerar som det ska. Innan har jag hållt
på att packa det sista, medan jag dunkat musik i mina högtalare. Trodde att jag skulle
hinna vara med Emilia ikväll, men hade mer att göra än jag trodde så det blev inte
tyvärr. Blir nog att gå och lägga mig tidigt ikväll för vi ska fara imorgon typ klockan åtta.
Annars idag så var jag först på stan, köpte jeansen så nu är jag 600 kronor fattigare,
men det är inte ofta jag hittar ett par jeans som jag tycker sitter bra så det var värt det.
Sen har jag jobbat. Så har min dag sett ut.


Jag och Emilia. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0