sista dagen i Åre

Hellu! :) Ingen update igår jag vet, men hade inte så mycket tid till att blogga.
Igår var en bra dag, solen sken(ett tag iaf) och föret i backarna var bra. På kvällen
gick vi ut och åt på en resturang som hette Broken, maten var väldigt god kan jag
tala om. Idag har också varit en bra dag, tyvärr inge sol men bra före i backarna
iallafall. Förutom i slutet då det var is i alla backar och lössnö över på vissa ställen.
Var ute i backen från nio till efter tre nångång, nu är jag trött i kroppen så ikväll ska
jag vila sen sova, haha.

Idag är sista dagen här i Åre, imorgon blire hemfärd ungefär klockan elva, jag lär
nog sova i bilen några timmar. Åre har varit helt awesome, vill definitivt hit igen! :D
Men ska faktiskt bli lite skönt att komma hem snart så man hinner vara hemma lite
på lovet också, borta bra men hemma bäst som man brukar säga?

Nu ska jag och Caroline ut på en promenad, hejs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0