ONSDAG


Haha, Suzana i mitt hjärta typ :]

Blev inte så bra uppdatering igår, var upptagen hela kvällen. Hade först dans,
kom hem sent, duschade, fikade och pluggade matte. Så hade inte tid att blogga.

Hade ju matteprov idag, vet inte riktigt hur det gick men jag tror att jag klarade
det iaf! Matte är inte riktigt min grej. (a) Och har läxförhör i spanska nästa lektion,
sen har jag inge mer plugg som ska vara klart den här veckan, skönt! Dock har
jag massa prov och arbeten nästa vecka, som jag borde börja med snart.
Längtar till påsklovet, det är ju inte så länge kvar faktiskt! Blir nicee det.


Kommentarer
Postat av: suzi

Gulligt!! ;D ^^ <3

2011-03-30 @ 17:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0