MORNING

Godmorgon! Vaknade ungefär klockan tio och har just ätit frukost. Nu ska jag bara
tare lugnt hemma ett tag tills efter lunch då jag ska fara och jobba.

Igår var jag ju med Emilia, när vi gick in till mig sen såg vi slutet på Melodifestivalen.
Tycker inte att Eric Saades låt var så bra.. men han är ju så sjukt snygg så han kanske
går långt Eurovision Song Contest ändå. Typ näst snyggaste människan jag vet.. (a)
När vi hade sett klart det så snackade vi på Skype ett tag, sen skulle Emilia hem, så
då fortsatte jag med Skype själv. Och spelade tetris battle på Fb, var typ svårt. Sen
gick jag och la mig och smsade ett tag.




Kommentarer
Postat av: caroline

haha, han är typ snygg tills han börjar prata skånska ;]

2011-03-13 @ 21:34:18
URL: http://caar0liinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0