HOMEWORK

Hejhej! Sitter och lyssnar på musik just nu medan jag gör läxa. Och det är vad jag
kommer göra hela kvällen. Tråkigt värre men aja.

Idag var första lektionen inställd, sen hade jag matte och engelska. Efter det fick
man se estet-ettornas föreställning, jag tycker att det var väldigt bra faktiskt! Efter
det fick jag sitta på skolan och vänta en timma på att spanskalektionen skulle börja,
lite drygt vare. Sen slutade jag typ halv fem. Kom hem och åt middag sen har jag
tagit det lugnt ett tag och nu håller jag som sagt på med läxan.

Förresten så har jag träningsvärk i magen från igår på dansen då vi hade en himla
massa övningar för magen och armarna. Men det är skönt med träningsvärk. (a)


Kommentarer
Postat av: emilia

sv: hahah jaha (a)

ss vet, var inne där igår typ!(a) kollade igenom alla diarium och allt, skitkul var det(a) hahah lät som värsta fjortisar(A)

2011-03-16 @ 19:58:33
URL: http://emmmiliiia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0