forever and always

Hejhej! Kom hem från skolan för ungefär en halvtimme sen. Började tio i tio, hade
klasstid, en lektion och lunch. Sen vare ingen engelska, svenska och spanska, så
slutade då. Blev en väldigt skön skoldag kan jag lova!

Cyklade till skolan idag förresten, men det var inte kul alls. Det var helt spårit i snön
så cykeln rörde sig lite som den ville liksom, höll typ på ramla flera gånger. Var bara
läskigt. Att det var motvind hela vägen till skolan gjorde ju inte saken bättre precis.
Haha, tror jag fortsätter åka buss tills asfalten kommer fram igen. (a)

Nu ska jag gå ner till Strömpilen och kolla om jag hittar nå najsiga solbrillor, det är ju
så soligt och skönt ute så måste ju gå ut känner jag. Dock blåser det lite men aja.

Forever & Always - Taylor Swift.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0