BLÖÖÖÖÖÖ

Den här dagen började inge bra.. först fick jag skynda mig för att hinna med bussen,
sen när jag var på bussen hade inte min smsbiljett kommit än.. Så då sa jag till
busschauffören att jag har skickat men biljetten har inte kommit än, så jag visar den
när den har kommit. För så gör man ju alltid om biljetten inte kommer på en gång.
Men då sa busschauffören att jag skulle gå av bussen. Jag ba, men varför då, jag har
ju skickat, det är inte mitt fel att jag inte fått biljetten än. Då han ba, det ska vara
klart när man går på bussen, nu måste du stiga av.
Sur jag blev då, sen fick jag biljetten inom en minut efter att jag hoppat av bussen.
Jävla busschaufför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0