24 MARS

Sitter på skolan just nu, har slutat och ska snart cykla hem. Yep, jag cyklade till
skolan idag. Trodde att nästan all snö hade försvunnit så tänkte att då cyklar jag.
Men det var världens motvind, jobbigt när man måste trampa på i nedförsbackarna
också ju. Och så var det halkigt, obehagligt att cykla då om ni frågar mig. Så nää,
det blir att åka buss ett tag till.

Annars så har dagen varit rätt bra, och på dansen fick vi lära oss en dance tribute
som typ kommer vara på stan. Typ roligt ju.
Nä nu ska jag hem, hoppas bara att lillbrorsan hinner hem före mig, för jag glömde
hemnyckeln hemma idag. Haha klantigt jag vet, men aja. (a)


Kommentarer
Postat av: Emilia

VAD HÄNDE MED DIN DESIGN knasboll?:O<3

2011-03-25 @ 16:07:28
URL: http://emmmiliiia.weblogg.se
Postat av: Emilia

sv: jahaja!! änvänd dom nya bilderna till en nyyyy!:]<3 :D

2011-03-25 @ 19:58:37
URL: http://emmmiliiia.weblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0