15 MARS

Hejhej! Har faktiskt varit hemma sen klockan tolv. Slutade efter idrottslektionen på
morgonen för att svenska och historia-läraren (samma lärare) var sjuk. Och vi hade
bara eget arbete så då fick man gå hem om man ville. Åt lunch med mina fina vänner
sen gick jag till stan med Jennifer. Tog bussen hem då och var hemma tolv som sagt.

Asså bussen var typ helt tom, jag satte mig ganska långt bak i bussen. Sen kom det
en gubbe och väntade på att jag skulle akta min väska sen satte han sig bredvid mig.
Varför liksom, varför!? Fanns ju en massa lediga platser. Inte ok.

Nu ska jag snart börja med maten, blir tidig middag eftersom både jag och brorsan
har träning ikväll. Nu: läxa. Hejs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0