it's like wishing for rain as i stand in the desert

Hej! Har just ätit middag, nu ska jag fixa mig lite sen ska jag ta bussen till Marcus.
Bussen hem går typ halv elva så jag kommer nog inte orka blogga när jag kommer
hem. Tidigare idag har jag varit ute på en promenad med min kusin Caroline, var
mycket trevligt att träffa henne! Måste bli snart igen tyck jag. :) Gick även förbi
Elgiganten och köpte hörlurar, blir att testa dom ikväll när jag ändå inte har något
annat att göra när jag sitter på bussen. Förresten så betalade jag med kort för första
gången i mitt liv idag, haha var väldigt spännande kan jag lova. (a)

Men nu ska jag göra mig iordning så att jag hinner med bussen. Ha en trevlig kväll,
och missa inte Solsidan på tv! Haha, viktigt ju. Hörs imorgon!


finkusin!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: man måste fixa om koden =P

Du ska ha gammal inbäddningskod och inte den med inkludera liknande videoklipp ;)

2011-01-30 @ 21:22:32
URL: http://emellay.blogg.se/
Postat av: Abir♥

Fin blogg ! :)

allt, bra med dig eller .. ? :D

kram på dig!

2011-01-30 @ 23:27:09
URL: http://abir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0