MOVIETIME.

Hejhej! :) Har just ätit lunch, har rast nu till tjugofem i två, så nu ska jag och några
till fortsätta se filmen som vi började på igår. The fourth kind heter den, typ läskig.
Slutar klockan tre idag, tror jag ska hem på en gång då, vet inte vad jag ska göra
hemma men. Har inga planer för ikväll heller, inte än iallafall.

Idag far Marcus till Tyskland, han ska vara där och tävla och kommer hem på tisdag.
Har inte träffat honom sen i söndags och kommer inte träffa honom förrän tidigast på
onsdag.. jättelänge ju.:( Saknar honom. Hann skriva med honom igår iallafall innan
han for, kändes bra. Nu kan jag inte göra annat än att vänta några dagar till, och

hoppas att det går bra för honom i Tyskland. :)

Men nu ska vi se film, hörs! :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra Salomonsson

svar aha vad bra ! :O!

2011-01-21 @ 16:26:20
URL: http://allysandra.blogg.se/
Postat av: Myra

Åhh vet hur det känns..

hoppas det går bra för han!:)

2011-01-21 @ 17:55:49
URL: http://myriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0