I will wait for you.

Hej! Ikväll har jag gjort läxa, suttit vid datorn och duschat, inte mycket mer än så.
Har just fikat och nu ska jag städa bort alla kläder som ligger i mitt rum och hänga
in dom i garderoben istället. Onsdag imorgon, vilket betyder en lång skoldag som
avslutas halv fem efter spanskan. I måndags var det bara jag som var på spanskan,
haha, fick sluta lite tidigare då iallafall. (a) Nä, nu ska jag städa lite i mitt rum!


Jag när jag var liten, tycker jag hade ganska fräna solbrillor iallafall, haha. Dom på bilden
i mitten är formade som hjärtan, har fortfarande kvar dom i en låda, ascoola ju. Hade dom
inte varit så små hade jag typ använt dom.. :] Måste köpa nya brills.. mina som jag hade i
somras gick sönder. Jag vet att det är vinter just nu men det skadar ju inte att börja kika
efter några redan nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0