4 JANUARI.

Hejhej! :) Har just sett på tv en timme, nu ska jag städa mitt rum, och packa upp
min väska som jag inte har gjort än. Annars idag så har jag varit hos tandläkarn, det
hade lossnat lim mellan en tand och där bågen sitter fast. Har ju som en tunn båge
på baksidan av tänderna som inte syns, som jag fick när jag tog bort tandställningen
så att tänderna inte skulle åka tillbaka. Tog i alla fall bara tio minuter. Så efter det
gick jag hem igen, var skönt att vara ute och gå en stund. Hämtade bara pengar
hemma sen gick jag till Maxi och köpte torrshampoo. När jag kom hem igen så satte
jag mig som sagt framför tvn, och nu ska jag städa, hejs!


Kommentarer
Postat av: PHOTOGRAPHY

Svar: Haha :)

2011-01-04 @ 22:59:10
URL: http://www.photography.devote.se
Postat av: kusin

men ATT dom var! :p

Snygging btw:D

2011-01-05 @ 17:43:04
URL: http://caar0liinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0