FREDAG.

Hejhej! Har haft en rätt lugn dag, och kväll. Nästan så att det blir tråkigt, för har lite
brist på saker att göra just nu. Tror jag ska sätta mig framför tvn med familjen och
se en film och äta nåt gott till. Annars idag då.. hade bara en lektion idag, bild, och
sovmorgon innan det dessutom. Haha på bilden hade vi kroki, då man ritar av en
nakenmodell.. var lite pinsamt faktiskt. När jag hade slutat gick jag och Jennifer till
stan och åt lunch på donken, sen gick vi runt i affärerna på stan ett tag.

Imorgon ska jag på stan med Myra, var typ längesen vi träffades, saknar henne!
Blir kanske att köpa något av de jag kollade in idag. Jaja, nu ska jag se film, hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0