23 FEBRUARI.

Hejhej! :) Dagen började inge bra, bussen körde när jag var en meter från dörren..
inte kul. Fick jag ta nästa buss, och gå från stan, kallt vare också. Sen när jag kom
till skolan var det läxförhör, hade matteprov direkt efter, och spanska redovisning
senare på dagen. Ikväll har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, har inte haft
nå plugg att göra, väldigt skönt. Farmor är här så har varit social med henne, sen
tittat på tv och fikat.

Nu ska jag göra mig iordning för sängen och gå och lägga mig och smsa innan jag
ska sova. Lugn skoldag imorgon, få lektioner och skoldagen kommer avslutas med
att se teatertreornas föreställning, blir nog bra.


Morfars traktor, jag och min kusin tyckte att den såg läskig ut, ungefär som det
är ritat på bilden tyckte vi den såg ut. Vilken fantasi man kan ha ibland, haha.. (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0