Dag 06 - Mina vänner

Alla mina vänner betyder jättemycket för mig, vet inte vad jag skulle göra utan dom! ♥
Har inte bilder på alla mina vänner.. men här nedan har ni några iallafall.


Saba, har kännt henne sen ettan, tror jag det var, då hon började i min klass.
Världens snällaste och finaste människa, är glad som lärt känna henne! Saknar
henne jättemycket, men kanske ska träffa henne till veckan, hoppas det. Loveu! 


Myra, vi har alltid roligt när vi är med varandra, skulle ett gott skratt förlänga
livet så skulle vi typ vara odödliga, haha. Jag litar på dig och kan berätta nästan
allt för dig. Du är en bra vän, är så glad att jag lärt känna dig! 


Emilia, vi har så många minnen, framför allt busiga minnen, haha. Sommarn
-09 var våran sommar. Vi hittar alltid på något roligt. Du finns där för mig när
jag behöver dig. Tack för att du finns vännen!







(klickbara bilder)

Kommentarer
Postat av: emilia

Emma, jag kommer alltid finnas för dig vad som än händer. Spelar ingen roll om det är mitt i natten eller vad det är! Du kan alltid prata med mig om du känner att du behöver.. Älskar dig!<3

2011-02-14 @ 14:16:48
URL: http://emmmiliiia.weblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0