MAKEUP

Idag har varit en bra dag. Dagen började med sovmorgon, det var nollgradigt ute
(varmt alltså), hade tre lektioner och slutade halv två, gick till stan med Maria, tog
bussen hem, tog det lugnt framför tvn och lagade mat med lillbrorsan. Det börjar
bli så härligt väder nu, hoppas det håller sig hela veckan.

Nu ska jag göra lite tråkigare saker, måste städa mitt rum för provade typ alla
kläder jag har innan jag skulle till fotostudion igår haha. Sen ska jag göra läxa.
På tal om fotostudion, här nedan har ni en bild på hur det blev när dom hade
sminkat mig.. jag hoppas att det inte ser för mycket ut på bilderna, fast det jag är
mest oroad över är att dom gjorde mina ögonbryn så mörka, fast jag kanske bara
är ovan, får se på torsdag haha.


Kommentarer
Postat av: linnea

så snyggt!

2011-02-28 @ 20:15:35
URL: http://ghostflower.blogg.se/
Postat av: Emilia

sjukt snyggt! :D du borde ha sådär oftare! passade jättebraaaa:D<3

2011-03-01 @ 08:54:27
URL: http://emmmiliiia.weblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0