FÖRSTA FEBRUARI.

Slutade tio över två, bussen går tjugo i från skolan så jag ska snart hämta jackan
och väskan och de i skåpet och gå till bussen. Skoldagen har gått rätt snabbt idag,
det enda jobbiga var typ idrotten på morgonen, hade boxercise, jobbigt värre men
ganska kul. Har inte lika ont i magen idag, är för att jag tog nån tablett. Har testat
dom förrut, typ min räddare i nöden haha. Men man blir typ hyper av dom. (a)

När jag kommer hem måste jag göra massa skolarbeten, jag ska nog börja med
bilduppgiften medans det är ljust ute sen har jag historia, svenska, spanska,
mediekunskap och säkert nåt mer också..inge vila ikväll inte. Aja. Nu ska jag dra,
hejsvejs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0