Dag 02 - Min familj



I min familj har vi mamma, pappa och min lillebror, och jag då.
Min mamma heter Åsa och min pappa heter Peter, dom är lika gamla och gifta.
Min mamma är snäll, omtänksam och allt sånt där, kan vara lite tjatig, men det är
väl dom flesta mammor tycker jag, haha. Min pappa är rolig, snäll och en riktig
vinnarskalle, därför är det jättekul att vinna över honom, händer dock inte så ofta.
När han blir sur tror nog vissa att han är argare än han är och kan tycka att det är
typ läskigt haha, tycker inte jag men, brukar bara skratta åt honom då.
Oskar är namnet på min lillebror, han är 12 år. Utan honom skulle min vardag
bli ganska trist kan jag lova. Vi har några gemensamma intressen och det är
kul att vara med någon annan än föräldrarna då man till exempel åker utomlands
eller åker slalom. Fast vi bråkar ganska ofta, men sånt hör ju till. Vet inte riktigt
vad mer jag ska skriva.. Jag tycker om min familj! Avslutar där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0