Dag 01 - Om mig



Då är det väl tänkt att jag ska berätta om mig själv nu då..
Emma Ulander heter jag. Född 1994-12-21, ganska sent jag vet.. Är alltså 16 år. Bor
i ett hus i Umeå med min mamma, pappa och lillebror, har bott i Umeå hela mitt liv.
Jag går på ett gymnasium som heter Midgård, där jag går en samhällslinje med olika
inriktningar som heter Arena Kultur. Just nu är mina inriktningar dans och bild.

Jag tycker om att vara med mina nära och kära, typ kompisar, min pojkvän och släkt.
På sommarn tycker jag om att bada, sola, vara ute med härliga människor, äta glass
osv. På vintern tycker jag om att åka slalom, vara ute och att jag fyller år såklart.

Jag är oftast glad, skrattar väääldigt mycket. Både åt andras skämt och mina egna..
haha. Jag blir nästan aldrig arg, det händer inte ofta iallafall. Kan hända att jag blir sur
på småsaker, till exempel om mamma eller pappa säger att jag ska börja med maten
när jag haft en lång skoldag och är trött. Eller om jag missar bussen till skolan.

Måste ofta dubbelkolla saker, typ tvångstankar. Till exempel att jag stängt av
plattången så att huset inte brinner upp, eller att jag låst ytterdörren, eller stängt
dragkedjan på jackan så att mobilen inte ramlar ut. Har lite knasigheter för mig också,
om det är rutor på ett golv måste jag gå på varannan ruta typ. Haha. Lite random men.

Oj vad långt det blev.. tror jag avslutar här. Undrar ni nåt äre bara att fråga!

Kommentarer
Postat av: Saba

Ska du inte berätta om att du brukar blåsa dig om fingrarna? "Så dom blir rena"... HAH:]<3

2011-02-04 @ 20:24:12
Postat av: Emma

svar till Saba: Hahah, det var ju läääänge sen, sånna kontigheter har jag inte för mig längre. :]

2011-02-04 @ 21:27:04
URL: http://pappasfliicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0