dream your dreams with open eyes and make them come true

Har just fikat och nu ska jag läsa bloggar. Tidigare ikväll har jag gjort lite läxa sen kom moster hit och klippte mig. Klippte typ två decimeter så det känns ganska kort nu, men det blev bra och nu blir det mycket lättare att fixa håret!

Imorgon har jag en lektion, börjar tio i tio och slutar tolv. Sen ska jag och Jennifer på stan för att lite senare på dagen möta upp alla de andra. Ska vara med i en dance tribute imorn, vet ni inte vad det är så kan ni söka på youtube;) det kommer iallafall vara en sån på stan. Är lite nervös faktiskt, men det är ju så många som ska vara med så det blir nog bra.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

är det de som är typ klockan 2 och 3 på stan?:)

2011-04-29 @ 08:40:51
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/
Postat av: Rebecca

sv: okej!:D då kanske jag ser dig, för ska kanske kolla på det med en kompis typ:)

2011-04-29 @ 09:23:36
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0