PEACE&LOVE

Första skoldagen efter lovet avklarad, slutade tio över två så dagen blev inte så jobbig. Skönt att ha gjort bort redovisningen också! När jag kom hem satte jag mig framför tvn och såg på top model. Nu sitter jag här vid datorn och om ett tag ska jag börja med middagen. Behöver bara laga mat åt mig själv så det blir nog pasta och något till. För mamma, pappa och brorsan är inte hemma ikväll. Det är ganska skönt att vara hemma själv ibland tycker jag.
Ska iallafall försöka att hinna med lite skolarbete som ska vara klart nästa vecka.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

dagens höjdpunkt va typ att man slutade tidigt! (a)



sv: jaa, de va så gaalet gott!!!

2011-04-26 @ 17:05:47
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0