you're the light that feeds the sun in my world

Hade inge prov idag utan redovisning på första lektionen istället, haha kul att jag
är så tät i näsan att nästan ingen hör vad jag säger då.. aja. Nästa lektion var
matte, får nog jobba några sidor hemma eftersom jag inte gjort det medans jag
var sjuk. Sen hade jag lunch och sista lektionen var dans, satt bara och kollade
på, eftersom jag fortfarande är liiite sjuk, eller har ont i halsen fortfarande. Slutade
tjugo i ett, då drog och jag några till i klassen ner på stan och fikade, najsigt. Sen
cyklade jag hem och har bara städat mitt rum och dammsugat nedervåningen sen
dess. Ska äta middag nu sen resten av kvällen ska jag först hjälpa till att bära
möbler för min moster ska byta lägenhet sen blire plugg. Jaooo. Cya later! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0