YESTERDAY.

Hejhej! Vaknade vid halv tio idag, åt frukost då och har bara suttit vid datorn sen
dess. Nu ska jag städa mitt rum, fick ju massa kläder av moster i fredags så nu
ligger det ännu mer kläder på golvet än valigt. Kommer typ måsta rensa ut kläder
jag inte använder från min garderob nu för att få plats med allt nytt. Jobbigt läge. (a)

Igårkväll så åt jag ju på resturang med brorsan och kusinerna Caroline och Elina.
Jag åt fritterad kyckling med ris, gott kan jag lova! Men måste erkänna att brorsans
pizza var ännu godare! Jaja. När vi hade ätit klart så körde vi till ersboda, tankade
moppen där. Sen for vi till Carolines kompis Andreas och såg film, eller först gick
vi och köpte glass på donken. Nice kväll vare i alla fall! :)


Kommentarer
Postat av: elina

kan du inte lägga ut eller skicka bilden på mig och carro:)?

2010-09-19 @ 14:53:30
URL: http://elinagreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0