BIO.

Hejhej. Har just städat mitt rum, det såg verkligen inte bra ut innan.. det gick knappt
att gå på golvet i mitt rum för det låg kläder överallt haha. Men nu så, städat och fint. ;)
Om ungefär tjugo minuter ska jag ner på stan med Emilia och Myra, vi ska på bio och
se I rymden finns inga känslor, hoppas den är lika rolig som den verkar vara! Den
börjar inte förrän halv tio men vi ska köpa biljetter och godis och sånt innan så vi ska
fara ganska tidigt endå. Filmen slutar typ elva, är säkert inte hemma förrän halv tolv,
och då tänker jag inte sätta på datorn för att skriva ett blogginlägg, så det här blir det
sista idag.


Jag, Emilia och Myra. ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

heej! =D <33

Min tröja har jag köpt på nelly.com för ett tag sen ;)

2010-09-09 @ 13:41:57
URL: http://emellay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0