MÅNDAG.

Hejhej! Skola idag då, skönt med sovmorgon på måndagar då man kanske är trött
efter helgen. Spanska steg 1 som sista lektion och slutade halv fem(!) vilket är väldigt
sent enligt mig. Cyklade förbi stan på vägen hem, köpte inte t-shirten från Ginatricot,
även fast jag fortfarande väldigt gärna vill ha den. Utan köpte två t-shirtar på Monki
istället, dom var på rea och kostade bara 40 kronor styck så jag sparade ju 120
kronor genom att köpa dom istället för den andra. Lägger in bilder på inköpen sen nån
gång, för ska sy om en av dom för att jag tyckte att den var för lång. (a)

Ikväll har jag hittills bara degat framför datorn, men nu ska jag faktiskt göra läxan,
som är att läsa igenom typ 15 sidor i mediekunskapsboken. Hörs sen! :)


Kommentarer
Postat av: Myra

Nice hörru!! Själv är man ganskaa pank;D

2010-09-07 @ 17:07:36
URL: http://myraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0