5 SEPTEMBER.

Hejhej! Idag for jag ner på stan och träffade Emelie, vi fikade och satt och pratade
på Whayne's, sen skulle hon hem till Stockholm igen, hon var bara i Umeå över helgen.
Kul vare att träffa henne i alla fall! När jag endå var på stan så gick jag runt i några
affärer, hittade en såndär svart halsduk som jag ville ha(!) på Ginatricot, såg den aldrig
igår. Sen for jag och jobbade.

Har just ätit middag, nu ska jag göra läxa, typ skriva ett personporträtt eller intervju eller
vare nu heter. Sen måste jag läsa igenom några sidor i mediekunskapsboken och efter
det är jag klar. Sen blir det nog att duscha och packa lite grejer till imorrn. Det är ingen
matte på morgonen så har sovmorgon till kvart i tio imorgon, det gillas!



Kommentarer
Postat av: elina

jag tror du har en likadan som jag har då;] en svart tubhalsduk. jag köpte den i göteborg:)!

2010-09-05 @ 19:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0