24 SEPTEMBER.

Har just ätit middag, kött (lövbiff) och klyftpotatis med bearnaisesås till, min
favoritmat faktiskt, eller tacos är också min favvomat. (a)
Ikväll ska jag typ köra förbi Wille och lämna nån påse som han glömde i min
moppe sist jag var med honom, duktig vän jag har, nu måste jag ju köra och
lämna den, kommer ta massa bensin ju, men jag är snél så det är lungt. (a)

Imorgon ska jag fara och kolla på vinterjackor, vill ha en ny lite större och
varmare än den jag har nu för det är egentligen en slalomjacka tror jag. Så
den passar bäst då jag åker slalom, eller då det inte är så jättekallt ute.
Sen på kvällen får vi se vad jag hittar på, kanske blir att vara med Emilia och
några till. Jaja. (a)


bild från i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0