23 SEPTEMBER

Hejhej! Dagen har varit riktigt chill, första lektionen var samhällskunskap, var klar
med det jag skulle göra så satt bara och chillade hela lektionen. Sen vare matte,
lunch och sista lektonen var dans. Slutade tjugo i ett, feeet naajs! (a)
När jag kom hem från skolan så tog jag en snabb dusch, behövdes efter dansen på
skolan kan jag lova, hade typ afropowerdance, eller nåt sånt. Sen gjorde jag mig
iordning och cyklade ner på stan och gick runt där med Jennifer tills båda skulle hem
och äta. Ikväll blire bara att vara hemma och kanske se idol tror jag.


Myra och jag, saknar dig! måste va med dig snart!

Kommentarer
Postat av: PHOTOGRAPHY - Frida Lindberg

Svar: Tack :)



Hjälp mig om jag ska ha den nya bannern eller inte.. :)

2010-09-23 @ 21:55:29
URL: http://photography.devote.se
Postat av: PHOTOGRAPHY - Frida Lindberg

Svar: Tack :D

2010-09-24 @ 06:33:04
URL: http://photography.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0