2 SEPTEMBER.

Hejhej! Jobbig men rolig dag i skolan idag, hade några vanliga lektioner sen hade
jag dans. Och efter det så var det Midgårdsjoggen, haha, den är varje år. Man skulle
springa/gå 5 kilometer tror jag det var. Jag och några till powerwalkade i alla fall, tog
just under 50 min, men då gick vi typ långsamt i början. När man kom i mål så fick
man frukt, kexchoklad och en festig, tummen upp för det! Efter det slutade man, var
hemma just efter halv tre nångång.

Åt middag för ett litet tag sen, jag som gjorde middagen också dessutom, haha. (a)
Men det blev inget mer avancerat än korv och makaroner idag. Nu slöar jag bara vid
datorn. Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, kanske är duktig och gör läxan, fast den
är till på tisdag så har inte bråttom precis men. Jaja. Cyaa later! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0