17 SEPTEMBER.

Hejhej! Typ nice skoldag ändå, började kvart i tio och slutade typ två. Då följde
jag Maria en bit på vägen hem sen cyklade jag sista biten. Btw jag har typ fått
cykelmuskler, jag känner dom typ. :o Haha. (a) I alla fall. Kom hem och chillade
framför tvn, dammsugade och städade lite. Till middag blev det tacos, underbart
gott! Sen så har jag testat massa kläder som moster växt ur som jag fick, man
tackar! Moster och hennes kille åt också middag här och nu äre efterrätt sen blire
att se Idol på tv tror jag. Och på tal om kläder, här får ni två dåliga bilder på
dagens outfit!



Halsduk från Ginatricot, och jacka, tröja och tights från H&M.
Plus skor från Skopunkten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0