YOU MAKE ME SMILE.

Kom hem från stan för typ en timme sen, åt middag där med Caroline efter att vi
gått på stan ett tag. Hamburgare på Frasses blev det, gott! (a) Väldigt kallt vare
när jag cyklade hem sen också, men hade regnjacka och halsduk idag i alla fall
haha. Blev ju ändå varm när jag cyklade, eller blev det när jag cyklade uppför
svingen (en lång och joggig uppförsbacke, eller det är en bro egentligen men a).
Det är typ Umeås joggigaste uppförbacke. :o Haha. (a)

Ikväll ska jag typ bara vara hemma och tare lungt, det är ju ändå inte så
jättemycket kvar av kvällen. Blir nog att se på idol och äta kladdkaka, låter bra
i mina ögon i alla fall! På tal om kladdkaka, tror jag ska gå ner till köket nu och
ta mig en bit eller två! hihi.


Kommentarer
Postat av: caroline

hahah den är över ett år gammal men du kan ju säkert fynda en sådan på tradera eller ngt, gina tricot sålde likadana förut ! :)

2010-09-17 @ 09:10:31
URL: http://caar0liinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0