TODAY.

Tjohoo! Skola till tio över två idag, typ chill. Men går till halv fem imorrn, för då äre
spanska. Jaja. När jag kom hem från skolan såg jag på tv ett tag sen åt jag middag,
bytte om och sånt och for ner på stan på dansen. Men jag hade inte med mig min
hemmanyckel så när jag kom hem igen så var ingen hemma och jag var utelåst..
Så då ringde jag Emilia och frågade om jag fick komma till henne, drog dit sen och
vi såg idol på tv. När det programmet var slut så for jag hem igen. Har just fikat och
hade tänkt duscha nu men orkar typ inte så jag gör det imorrn på morgonen istället.
Har förresten sovmorgon imorrn till tjugo i tio för att det inte är nån samhällskunskap
imorrn för läraren kunde inte eller nåt. Haha fick sms av skolan om de, eller alla i
klassen fick också sms om de men a. (a)

Nu ska jag göra spanskaläxan som jag hade glömt bort att jag hade, sen ska jag sova.
Godnatt folket!


Jag när jag var liten

Kommentarer
Postat av: linnea

MEN GULLEPLUTT

2010-09-14 @ 23:28:56
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0