TONIGHT

Ikväll har jag först varit och handlat mat med mamma på maxi, och jag fick då med
mig fem block med randigt papper och ett med rutigt.. behövs i skolan. Har bara ett
som jag använder nu och det är ganska förvirrande när man ska hitta igen allt och
när man inte har någon ordning på vilken sida allt är och sånt. (a) Sen har jag även
bakat en kladdkaka med lillebror, sett idol på tv, och bara tagit det lungt. Men nu
måste jag göra läxa, typiskt mig att skjuta upp det på kvällen så jag måste göra klart
allt just innan jag ska sova. Måste bli en ändring på det, fast så säger jag alltid fast
det aldrig händer, haha. Jaja.

Imorgon blire skola som vanligt. När jag slutar tror jag att jag ska till draggen och
möta Caroline sen kanske vi ska på stan. Hoppas på det i alla fall!

Men vi hörs imorrn, hejsvejjs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0