NATTI.

Funderar på att gå och lägga mig ganska tidigt ikväll, även fast det är fredag.
Har ändå ingenting att göra just nu, men jag har haft en najsig kväll i alla fall!

Imorgon blire att jobba tror jag, känner att jag lika gärna kan göra bort det imorrn
så behöver jag inte jobba på söndag som jag brukar. Har ändå inga andra planer
under dagen. Tar ju ändå bara fyra timmar. Sen på kvällen får vi se vad jag hittar
på, nåt kul i alla fall hoppas jag. Mamma och pappa ska till farmor så jag och
lillbrorsan blir ensamma hemma hela dagen och typ halva kvällen. Blir nog att fara
och äta hamburgare nånstans till middag då, haha! Jaja. (a)

Nu ska jag gå och lägga mig och smsa ett tag, sen sova. Godnatt alla! :)


bild från idag

Kommentarer
Postat av: linnea

skitfin!

2010-09-17 @ 23:50:28
URL: http://ghostflower.blogg.se/
Postat av: Emelie

Fin bild! =) <3

Sv: har köpt den påp vila tror jag. Men det var ett tag sen så tror inte den finns kvar men har sett liknande "jackor" på andra affärer =)

2010-09-18 @ 11:09:16
URL: http://emellay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0