MY DAY.

Hejhej! Idag har jag städat mitt rum och gått igenom mina garberober och rensat
ut det jag inte använder speciellt ofta, tog flera timmar. Fast åt lunch och tog lite
städpauser under den tiden också. Nu är det i alla fall rent och fint i mitt rum, och
i mina garberober, haha. Har hunnit vara med Emilia ett tag också innan maten,
blev grillat idag till middag btw och det var asgott! Sen ikväll har jag bara varit
hemma, städat klart, och sett på tv. Har just fikat och nu hade jag bara tänkt sitta
vid datorn tills jag ska gå och lägga mig. (a)

Imorgon har jag friluftsdag, börjar klockan tio också. Minns inte om de var alla
ettor på skolan eller bara dom som går Arena Kultur, får se det imorrn helt enkelt.
Ska i alla fall vara på Kfum, där vid Nyladasjön. Det blir typ samarbetslekar och
sånna saker tror jag, bättre än skola i alla fall så det blir nog bra!

Men vi hörs imorgon, pusshejs!

lillebror♥, han rengör sina skor, om någon skulle undra

Kommentarer
Postat av: alexandra - allysandra.blogg.se :)

svar tack :)

2010-09-23 @ 22:08:15
URL: http://allysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0