LÖRDAG.

Hejhej! Idag var jag ju på stan med Caroline, kollade typ i alla affärer efter en svart
stor fluffig halsduk men hittade ingen, kollade efter ett par fräna tights men hittade
inga sånna heller, typiskt. Ända jag köpte var lunch på donken och lite godis. Haha,
aja jag får leta vidare och se om jag hittar det jag vill ha nånannanstans. Hade en
trevlig dag i alla fall. :)

Kom hem ungefär klockan fem, gjorde och åt middag sen har jag bara varit hemma
och tagit det lungt hela kvällen. Inte speciellt kul, var ensam hemma hela tiden också.
Nu har alla kommit hem i alla fall, ska typ fika nu, ta bort sminket och sånt. Funderar
på att gå och lägga mig ganska tidigt ikväll, är faktiskt rätt så trött. Har varit ovanligt
trött igårkväll och ikväll.. kanske har varit vaken för länge i veckan. Ska nog börja gå
och lägga mig lite tidigare än innan nu till veckan och se om jag blir mindre trött. Jaja.

Hejsvejjs! :)


Kommentarer
Postat av: Anastasia

Kolla halsduken på R.m.fl. Köppte en stor fluffig vit där men det fanns svarta tror jag :]

2010-09-05 @ 11:06:14
URL: http://livmix.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: jag försöker iaf men går inte så bra:)

2010-09-05 @ 13:01:20
URL: http://lienesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0