I CAN'T BE TAMED.

Tjenna! :) Slutade tio över två, tidigare än väntat, på sista lektonen så vare nå
debattgrejs med hela skolan där det var massa olika partier med och så. Annnars
har jag bara gaft vanliga lektioner, och dans. Jag sitter på mammas jobb just nu,
tänkte vänta här ett litet tag bara tills det inte regnar lika mycket ute längre. Sen
ska jag cykla vidare till Draggen och möta Caroline där för att sedan dra på stan.

Kommer hem vid middagstid nångång, måste göra egen middag också för brorsan
ska på träning då och mamma och pappa skulle nånstans så då skulle doom äta
tidigare. Orkar nog inte göra något avancerat, blir typ makaroner och nånting till.
Sen såklart kladdkakan som jag och brorsan bakade igår till efterrätt, mums! (a)
Sen ikväll har jag ingen aning om vad jag ska hitta på, har ingen läxa till imorrn
så blir väl bara att tare lungt om inte nån kompis vill hitta på nåt. Jaja. Pusshejs!

Miley Cyrus - Can't be tamed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0