FREDAG.

Hejhej! Idag hade jag sovmorgon till kvart i tio, hade en lektion, bild, sen slutade jag
klockan tolv. Det kallas nice! Jag ocg några till i klassen gick till stan och åt lunch på
Subway, måste erkänna att det faktiskt var första gången jag åt där. :] Haha. Sen
gick jag på stan med Jennifer ett tag, köpte ett par jeans och en tröja. Kom hem just
innan klockan fem, hämtade moppen och for och jobbade. Kom hem sen typ sju, och
åt middag. Nu ska jag följa med Myra på maxi sen ska jag vara med min kompis
William, var typ länge sen jag var med han, även fast vi bor på samma gata haha
(förrutom när han är hos hans mamma) men det blir kul. Hörs imorrn typ! Hejs. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0