BLÄ.

Känner mig lika sjuk som imorse, har bara lite mindre feber. Får se om det blir
någon skola för mig imorgon.. har ju redovisning, känns som om jag nästan
måsta fara till skolan bara för de. Tror jag gör det också, kanske far hem sen
direkt efter det då för det är första lektionen.

Idag har jag bara varit hemma och degat, förrutom när jag gick och köpte
halstabletter, har inte orkar göra något annat. Inge läxa heller, så det skulle
nog inte gå bra på redovisningen imorrn om jag kom dit för har inte tränat på
det heller. Åh, jag hatar att vara sjuk, det suger verkligen. Nä nu ska jag sluta
tycka synd om migsjälv. Hejss!

Kommentarer
Postat av: carro

fick det av clara, vet faktiskt inte hur allt fungerade, det var hon som hjälpte mig :(

2010-09-29 @ 19:28:27
URL: http://caar0liinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0