ÄTA PÅ RESTURANG.

Dagen började med att nån random med dolt nummer ringde och väckte mig, men
det är jag faktiskt glad för.. för klockan var halv ett då. Haha, jag sover länge om
ingen väcker mig.. (a) Klädde på mig och for och jobbade på en gång, kom hem
för en timme sen ungefär. Har just sminkat mig och sånt och nu ska jag fara och
tanka moppen sen drar jag och brorsan ner på stan och möter våra kusiner Caroline
och Elina för att äta middag med dom på stan! Tror det blir på Eurasia, kinamat
alltså! Men nu ska vi fara, ska ha det så kult på resturangen! :]


lillebror och jag

Kommentarer
Postat av: Alexander

" ska ha det så kult på resturangen! :] "



Hahahaha! xD

2010-09-19 @ 11:12:39
URL: http://livetspassion.blogg.se/
Postat av: Alexander

sv; Hahahah jag förstod faktiskt det! Men det var roligt! :)

2010-09-19 @ 11:37:50
URL: http://livetspassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0