12 SEPTEMBER.

Hejsan hoppsan! Har ju varit hos farmor igår och idag så har inte haft tid att blogga,
hade inte med mig min dator heller för den delen. Kom hem ikväll ungefär klockan
sju, då for jag och och hjälpte till att handla med mamma på maxi. Efter det har jag
bara varit hemma och tagit det lungt. Fikade typ nyss, nu ska jag städa badrummet,
sen packa lite skolböcker och sånt till imorgon. Har sovmorgon imorrn, till tio i tio,
men ska ändå gå och lägga mig ganska tidigt ikväll för jag är typ trött så kan nog
behöva lite extra timmars sömn inatt. Hörs imorrn, lägger in bilder på det jag köpte
i fredags då också. Hejs! :)


Min fina kusin Caroline, och jag, hon var också hos farmor i helgen så blev
att vara med henne den mesta tiden. :)

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: haha välkommen in i klubben med onormala hjärnan:D

2010-09-13 @ 06:20:13
URL: http://lienesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0