LIKE A MELODY IN MY HEAD.

Hejhej! Dagen började med prov direkt på morgonen, men jag tror det gick bra.
Sen hade jag fyra lektioner till innan jag slutade klockan halv fem. När jag kom
hem så var det middag, sen efter det har jag inte gjort speciellt mycket alls. Jo
juste, jag hjälpte min lillebrors kompis att lägga in låtar på hans mobil från min
dator.. haha lite random, men jag var snäll och ställde upp. Mina låtar på datorn
äger ju. Fick låna lillbrorsans hörlurar ikväll så jag har suttit vid datorn och
dunkat musik den mesta tiden och bara njutit av att jag inte haft nån läxa ikväll.

Imorgon har jag samhälls, matte, dans och sen film på engelskan i två timmar.
Och på kvällen ska jag förhoppningsvis vara med Emilia om hon kunde.



fetcool

"Nananana everyday it's like my ipod stuck on replay"

Kommentarer
Postat av: Troooll

haru köpt nya? D:D:D:D:D::D:D asssssssssm dom var!

2010-10-08 @ 18:31:55
URL: http://emmmiliiia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0