you make me smile please stay for a while

Hejhej! I helgen har jag mest varit hemma och tagit det lungt, det resulterade i
alla fall att jag är helt frisk nu. Lite tät i näsan ibland men annars så äre bara bra.
Idag vaknade jag halv tio, en halvtimme senare så for jag och jobbade. Kom hem
vid klockan ett, åt lunch sen har jag gjort lite läxa. Sen så har jag och familjen
varit på middag hos några, så ikväll har jag varit med min lillebror och Fredrik.
Kom hem för ungefär en timma sen, då gjorde jag spanskaläxan sen har jag bara
chillat vid datorn sen dess.

Imorgon har jag sovmorgon och börjar tio i tio, skönt, men kan inte sova hur länge
som helst för måste hinna duscha på morgonen eftersom jag inte hann göra det
ikväll. Blir en lång skoldag, slutar halv fem=drygt. Och kvällen kommer bestå av
plugg för har två prov i veckan, i mediekunskap och i samhällskunskap. Ajaa.

Colbie Caillat - Bubbly.


två bilder från när jag var mindre..

Caroline och jag.

Ebba och jag.

Kommentarer
Postat av: PHOTOGRAPHY - Frida Lindberg

Svar: Ja, tack!



Nu har jag gjort en bloppis :) Allt är inte uppe på den ännu, men en hel del. Gå in på min blogg för att hitta till min bloppis, eller gå in på http://www.fridasbloppis.devote.se

Hoppas du hittar något i din smak :)

Kram!

2010-10-04 @ 20:25:07
URL: http://photography.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0